توليدي هاي كفش ورزشي و توليدي هاي لباس ورزشي

پوشاك ورزشي به گروهي از پوشاك مي‌گويند كه به‌ويژه براي ورزش و فعاليت بدني پوشيده شوند.پوشاك ورزشي به دلايل افزايش كارايي بدن، راحتي و ايمني پوشيده مي‌شوند. در بيشتر ورزش‌ها، ورزشكاران بايد پوشاك ويژه آن ورزش را بپوشند كه مي‌تواند شامل يك تي‌شرت و شورت، يك زره و كلاه و ... شود. لباس يوگا، لباس فوتبال و لباس اسكي مثال‌هايي از پوشاك ورزشي هستند.

در اين مقاله توليدي هاي كفش ورزشي، و توليدي هاي انواع پوشاك ورزشي به شما معرفي ميشود.

****************

قيمت كفش استوك نايك مركوريال
رويه مركوريال به نحوي ساخته شده تا هوا را بشكافد و قدرت شتاب بيشتري به بازيكناني مي دهد كه در مدت 90 دقيقه در مسير با حداكثر سرعت مي دوند.

در زمان بازي و حركت توپ مسئله مهم اين است كه شما حين حركت سر نخوريد به همين دليل و براساس اين نياز و براساس تجربه هاي پيشين نايك،در مركوريال هاي FG استوك هاي اين كفش ها را به شكل مخروطي ساخته اند تا مشكلي در حركت براي بازيكن پيش نيايد اما در مدلهاي قبلي استوكها به شكل تيغهاي بوده اند كه باعث لغزش بازيكن حين بازي مي شود.

بنابراين زمانيكه نايك مي گويد هايپرونوم به بازيكن اجازه مي دهد در فضاي بيشتري بازي كند اين عمدتا به اين معناست كه كفش بستري را براي چرخش سريعتر و فرصت بيشتري براي دريافت يك پاس بيشتر و حركات بهتر مي دهد.

ماهيت نايك مركوريال به مانند يك دريچه گاز است همانطور كه گاز از دريچه خود بصورت مستقيم و باسرعت حركت مي كند بازيكن با پوشيدن اين كفش با سرعت در مسير خود حركت كرده  و به راحتي در پي توپ مي دود و كفي آن به نحوي است كه حداكثر شتاب را به بازيكن بدهد.

قيمت كفش استوك نايك مركوريال

 

******************

لباس ورزشي عمده بازار بزرگ تهران
اسپرت مال يكي از مراكز معرفي لباس ورزشي عمده بازار بزرگ تهران در منيريه مي باشد كه شما ميتوانيد انواع پوشاك ورزشي با قيمتي ارزان از توليدي لباس ورزشي خريداري كنيد .

براي خريد عمده لباس ورزشي عمده بازار بزرگ تهران ميتوانيد با مشاورين فروش اين توليدي ها تماس بگيريد تا بهترين محصول را مطابق سفارشي كه ميدهيد در اختيار شما قرار دهند.در لينك زير توليدي هاي لباس ورزشي عمده بازار بزرگ تهران زا مشاهده ميكنيد.

لباس ورزشي عمده بازار بزرگ تهران

***************

توليدي تيشرت مردانه بازار بزرگ تهران
توليدي تيشرت مردانه بازار بزرگ تهران به گونه اي صورت مي گيرد كه اين تيشرت ها در طرح ها و مدل هاي متنوع با امكان چاپ و گلدوزي يا درج لوگوهاي خاص در دسترس خريداران قرار مي گيرد.
از آنجايي كه از جنس هاي مختلفي مانند پارچه ‌هاي جودون، پارچه هاي نخ پنبه، پارچه هاي ملانژ و پارچه هاي تريكو ضخيم جهت توليد تيشرت استفاده مي شود .به راحتي مي توانيد اين البسه را در تنوع بالا از لحاظ جنس، طرح بندي و رنگ بندي تهيه كنيد.
توليدي تيشرت مردانه بازار بزرگ تهران با ارائه اين پوشاك با قيمت مناسب و كيفيت بالا امكان دسترسي و خريد را براي همه خريداران آسان تر كرده است.
جهت ارتباط مستقيم با اين مجموعه فروش عمده از شماره هاي درج شده در آگهي هاي موجود در لينك پايين كمك گرفته و با مجموعه هاي توليدي تيشرت مردانه بازار بزرگ تهران تماس برقرار نماييد.

توليدي تيشرت مردانه بازار بزرگ تهران


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بهترين توليدي هاي ورزشي ايران

در اين مقاله بهترين توليدي هاي ورزشي ايران معرفي ميشود.شما ميتوانيد با مراجعه به اطلاعات تماس اين توليدي ها در سايت اسپرت مال با ايشان تماس بگيريد و خريد كنيد.اين توليدي هاي ورزشي در تهران هستند و ميتوانيد سفارش محصولات خود را به آن ها بدهيد و در زمان مقرر دريافت نماييد.

**************

3-توليدي پيراهن ورزشي هاكان در تهران


توليدي پيراهن ورزشي هاكان با سابقه در زمينه توليد و پخش پوشاك ورزشي باكيفيت در خدمت شماست.

 

نام توليدي پوشاك ورزشي
هاكان
نوع فروش
عمده
ساعت كاري
۹ صبح تا ۷بعد از ظهر
توليدات اين برند
انواع پيراهن شورت واليبال و بسكتبال و فوتبال
انواع ستهاي زنانه (لگ و نيم تنه)
تيشرت نخي مردانه
تيشرت انگشتي تمريني
انواع تيشرتهاي بدنسازي مردانه
لگ مردانه و زنانه
انواع شلوار و شلوارك مردانه
اطلاعات تماس هاكان
كليك كنيد
توليدي تيشرت نخي مردانه در هاكان
تي‌شرت مردانه يكي از پرمصرف‌ترين لباس‌هاي حال حاضر در دنيا است. گرچه تاريخچه اين لباس نشان مي‌دهد كه اين نوع پوشاك، چندان هم قديمي نيست. اما به دليل استقبال زياد از اين لباس در سراسر جهان، گويي هزاران سال است كه انسان‌ها تي‌شرت را به‌عنوان يكي از اصلي‌ترين لباس‌هاي خود پذيرفته اند.

تي شرت مردانه در حقيقت نوعي لباس راحت و خنك، عموماً از جنس نخ پنبه، با آستين‌كوتاه و بدون دكمه، جيب يا وسايل تزئيناتي است. يقه تي‌شرت‌ها معمولاً گرد است. گرچه تي‌شرت‌هاي يقه هفت نيز موجود و بسيار محبوب هستند. به اين نوع لباس تي‌شرت ميگويند چون فرم آن، درحالي‌كه آستين و يقه‌اي ندارد، درست شبيه به حرف T انگليسي است.

اگر به دنبال توليدي تيشرت نخي مردانه هستيد با توليدي هاكان تماس بگيريد.اطلاعات تماس در بالا قرار داده شده است.

 

۲-توليدي لوازم ورزشي فينال اسپرت در تهران


توليدي لوازم ورزشي فينال اسپرت با سابقه در زمينه توليد لوازم ورزشي باكيفيت، در خدمت شماست.

 

نام توليدي لوازم ورزشي
فينال اسپرت
نوع فروش
عمده
ساعت كاري
۹ صبح تا ۷بعد از ظهر
توليدات برند
راكت
توپ ورزشي
راكت پينگ پنگ
كش پاور باند
كش پيلاتس
دستكش گلري
مت الكس
فين شنا
پكيچ كامل TRX
عينك شنا
استپ ورزشي
لوازم ورزشي ديگر
اطلاعات تماس با فينال اسپرت
كليك كنيد
فروش عمده كش ورزشي در فينال اسپرت
كش ورزشي، يك وسيله مناسب براي انجام حركات كششي و قدرتي است كه با استفاده از آن مي‌توانيد تمرينات ورزشي گوناگوني را در باشگاه، خانه، پارك، و ديگر مكان ها انجام دهيد. فينال اسپرت توليد كننده كش ورزشي در خدمت شماست.

كش‌هاي مقاومتي يا كش‌هاي پيلاتس، همانگونه كه از نامشان برمي‌آيد، كش‌هايي هستند كه معمولا براي تمرين‌هاي قدرتي، عضله‌سازي و همچنين تمرين‌هاي ورزش‌درماني نيز به‌كار مي‌روند. اين كش‌ها انواع مختلفي دارند.طول اين كش‌ها بسيار متنوع است و مانند وزنه‌هاي آزاد، كش‌هاي ورزشي نيز با سطوح مختلفي از مقاومت در بازار موجود هستند. برخي از اين كش‌ها داراي دسته در دو طرف هستند كه با توجه به محل قرارگيري آنها در دستان شما براي تمرينات بالا تنه و يا در انتهاي پاهايتان براي تمرينات پايين تنه استفاده شوند. البته برخي مدل‌هاي اين كش‌ها فاقد دسته هستند.

اگر به دنبال فروش عمده كش ورزشي هستيد، با فينال اسپرت تماس بگيريد.اطلاعات تماس در بالا قرار داده شده است.

1-توليدي پوشاك ورزشي و لوازم ورزشي نايست


لوازم ورزشي نايست؛ توليدي لوازم ورزشي، توليدي پوشاك و لباس ورزشي نايست با سابقه در زمينه ي توليد و پخش انواع لوازم و پوشاك ورزشي مي باشد.

 

نام توليدي لوازم ورزشي
نايست
نوع فروش
عمده
ساعت كاري نايست
۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر
توليدات برند نايست
پيراهن تك
شلوارك
شلوار
ركابي
لگ زنانه
لگ مردانه
پيراهن انگشتي مردانه
شلوار مردانه
انواع شيكر و قمقمه
انواع توپ
توپ بسكتبال
توپ بدمينتون
توپ فوتبال
توپ تنيس
توپ پينگ پنگ
جليقه شنا
شكم بند
كش پيلاتس
اسكيت
اسكيت برد
لوازم اسكيت
اطلاعات تماس نايست
كليك كنيد
قيمت اسكيت برد بزرگسال در نايست
اسكيت‌بُرد يا اسكيت‌بورد (به انگليسي: Skateboard) يا تخته‌اسكيت وسيلهٔ ورزشي است تشكيل شده از دك (تخته) و چهار چرخ؛ اطلاعات دقيقي از چگونگي اختراع تخته اسكيت در دست نمي‌باشد؛ هر چند شواهد كافي وجود دارد كه نشان دهنده اين است كه نخستين تخته اسكيت در سال‌هاي بين ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ ساخته شده‌است. در گذشته، تخته‌هاي اسكيت به شيوهٔ تخته‌هاي موج‌سواري و از چوب و فلز ساخته مي‌شدند؛ و در شكل آن هيچ‌گونه فرورفتگي وجود نداشت. چرخ‌ها از فولاد و با تركيب خاك رس ساخته مي‌شدند و از استحكام كمتري برخوردار بودند. هر تخته اسكيت از چندين قسمت تشكيل شده‌است.

كفه اسكيت بورد چنين ساخته مي‌شود كه چوب افرا را به شيوه‌اي متورقانه روي‌هم قرار مي‌دهند تا ورقه ورقه و طبقه طبقه ديده شود و حالتي مدوّر و هفت‌لا بگيرد. البته در ساخت كفه از پشم‌شيشه، خيزران، انگرتيانه، كِولار و حتي پشم الماس بي‌فروغ نيز استفاده شده‌است؛ علت استفاده از چنين موادي در ساخت كفه البته افزايش قوت و سخت‌پايي يا همان استحكام و سختي تخته اسكيت است. پهناي كفه‌ها در تخته‌هاي اسكيت امروزي، ۷ تا ۹ اينچ (واحد اندازه‌گيري انگليسي) است كه معادل با ۱۷٫۷۸ تا ۲۲٫۸۶ سانتي‌متر است. درازاي كفه‌هاي تخته اسكيت بر اساس نمونه‌هاي پذيرفته شده فدراسيون اسكيت، بين ۲۸ تا ۳۳ اينچ معادل ۷۱٫۱۲ تا ۸۳٫۸۲ سانتي‌متر است. البته انتخاب نوع اسكيت بر اساس درازا و پهناي كفهٔ آن بر اساس كارايي و كاربرد افراد متفاوت است؛ مثلاً اسكيت‌سواران خياباني بيشتر ترجيح مي‌دهند كه سوار بر اسكيتي شوند كه ۷٫۵ تا ۸ اينچ (تقريباً معادل ۱۹ تا ۳۲٫۲۰ سانتي‌متر) پهنا دارد؛ و عموماً اسكيت‌سواران كفهٔ پهن را ترجيح مي‌دهند زيرا كه دوام و پايداري آن بيشتر است. گروهي از اسكيت‌سواران ممكن است از درازتخته- تخته طولاني [لانگ‌بورد] استفاده كنند؛ در درازتخته، كفه طويل‌تر است. تخته‌هاي اسكيتي كه پيشينيان در بين سال‌هاي ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ مي‌ساخته‌اند، عموماً پهن‌تر بوده‌است. پيش از سال ۱۹۷۰، تقعر در كفهٔ اسكيت وجود نداشت؛ اما از سال ۱۹۸۰ به بعد تقعر در كفهٔ اسكيت به وجود آمد كه به معني همان فرورفتگي است. (اين مورد نيازمند منبع مي‌باشد.

اگر به دنبال قيمت اسكيت برد بزرگسال، براي خريد هستيد، با نايست تماس بگيريد.اطلاعات تماس در بالا قرار داده شده است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

سايت اسپرت مال

مجموعه مهرپارسيان از آبان ۱۳۸۵ فعاليت خود را با يك آگهي نامه ورزشي با نام “مهر پارسيان” آغاز نمود.هدف از تشكيل اين مجموعه معرفي توليدكنندگان و عمده فروشان بزرگ به جامعه خريداران لوازم ورزشي در سطح كشور بوده و هست.

از آبان ۱۴۰۰ مجله ورزشي مهر پارسيان پس از ۱۵ سال چاپ مجله كاغذي، تصميم گرفت كه نسخه آنلاين مجله را با نام “اسپرت مال” به معناي “پاساژ ورزشي” در كنار مجله كاغذي به جامعه ورزش كشور معرفي نمايد.
اين رونمايي در تاريخ ۱۴۰۰/۸/۱۶ در قالب يك اجتماع بزرگ از صاحبان صنايع و بزرگان ورزش كشور(دوبرابر از ظرفيت سالن همايش با وجود تمام تدابير بهداشتي بواسطه وجود ويروس كرونا)در هتل پارسيان آزادي تهران برگزار شد.

اميدواريم همانطور كه در عرصه مجلات و تبليغات به اذعان خيلي از بزرگان گرامي و در كنار آنها موفقيت هايي داشتيم، بتوانيم در عرصه مجازي نيز همچنان پيشتاز اين امر باشيم.

ارادتمند شما مدير و صاحب امتياز:حميد كنعاني پور

نام شركت
اسپرت مال
حوزه فعاليت
تبليغات توليدات ورزشي
ساعت كاري
9 صبح الي 6 بعد از ظهر
شماره تماس
۰۲۱۶۶۹۶۱۷۹۷

براي تماس روي شماره ها كليك كنيد

۰۲۱۶۶۹۶۱۲۳۸

براي تماس روي شماره ها كليك كنيد

۰۲۱۶۶۹۶۱۰۱۶
اينستاگرام اسپرت مال
https://www.instagram.com/sportmall.iran/
سايت اسپرت مال
sportmall.ir
آپارات اسپرت مال
https://www.aparat.com/v/49xSr
فيسبوك اسپرت مال
facebook.com/sportmall.iran
توييتر اسپرت مال
https://twitter.com/sportmall_iran
پينترست اسپرت مال
https://www.pinterest.fr/sportmalliran/
تامبلر اسپرت مال
https://www.tumblr.com/blog/sportmall
******************

اسپرت مال: اولين و بزرگترين مجله آنلاين ورزشي ايران


برچسب‌ها: ،

بازدید:

لوازم ورزشي و ساك ورزشي سودا اسپرت

توليدي سودا توليد كننده پوشاك و لوازم ورزشي با كيفيت مانند پابند شني ورزشي،ركابي بدنسازي و ساير لوازم بدنسازي در خدمت شماست.

****************

سودا اسپرت توليد و پخش پوشاك

نام توليدي
سودااسپرت
نوع فروش سودا
عمده
ساعت كاري سودا
۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر
توليدات برند سودا
ركابي بدنسازي
بلوز تك
شلوارك
پخش ساك و كوله ورزشي
كلاه
قمقمه
شيكر
دستكش بدنسازي
دستكش بوكس
Trx
هولاهوپ
عينك شنا
ترازو
شطرنج
طناب
راكت تنيس
راكت بدمينتون
راكت پينگ پنگ
كلاه اسكيت
كمربند بدنسازي
كش پيلاتس
مت يوگا
توپ پيلاتس ني دار
كش cx
طناب كراس فيت
جوراب يوگا
كش ميني لوپ
تخته تعادل
چرخ شكم
فنر مچ
توپ جيم بال
كش پاورباند
حلقه پيلاتس
استپ
وزنه پا شني
پابند شني ورزشي
و لوازم ورزشي ديگر
اطلاعات تماس سودا
كليك كنيد
 

دستكش بدنسازي عمده
دستكش بدنسازي در گام اول مي‌تواند جلوي تماس مستقيم پوست انسان با لوازم بدنسازي را بگيرد.از طرف ديگر با توجه به شيوع بسيار زياد بيماري‌‌هاي پوستي ، عمومي بودن دستگاه‌هاي بدنسازي و توجه به اين موضوع كه اكثر مردم جامعه ما فرهنگ رعايت بهداشت در يك باشگاه ورزشي را نمي‌دانند عقل سالم حكم مي‌كند كه از بيماري‌هاي پوستي خود را دور نگه داريم.بايد توجه داشته باشيم كه اگر دست‌هاي ما داراي زخم‌هاي ريزي باشند با تماس مستقيم با اين دستگاه‌هاي آلوده بدنسازي علاوه به بيماري‌هاي پوستي، بدن ما مي‌تواند مستعد بيماري‌‌هاي سيستميك نيز شود.بيماري‌‌هاي شايع پوستي كه در باشگاه‌ها منتقل مي‌شوند عمدتاً آكنه، حساسيت‌‌هاي پوستي ، تاول‌هاي پوستي و …. مي‌باشند.

دستكش‌‌هاي بدنسازي باعث جلوگيري از تماس مستقيم دست با وزنه‌هاي بدنسازي شده و جلوي آكنه يا پينه بستن دست‌‌هاي ورزشكاران را مي‌گيرند. با توجه به تعريق و تمرينات پرفشار امكان ليز خوردن وزنه ، هالتر ، يا دمبل از دست ورزشكاران نيز وجود دارد. همچنين امكان آسيب‌‌هاي غير قابل جبران نيز وجود دارد.دستكش‌‌هاي بدنسازي با كم كردن احتمال ليز خوردن لوازم مي‌توانند ايمني ورزشكار را تا حد زيادي تضمين كنند.
اگر به دنبال خريد دستكش بدنسازي عمده هستيد، با سودا اسپرت تماس بگيريد.اطلاعات تماس در بالا قرار داده شده است.
توليدي هاي ورزشي*******************توليدي لوازم ورزشي

اسپرت مال محلي براي قرار دادن آگهي هاي ورزشي شماست


برچسب‌ها: ،

بازدید:

گروه توليدي ورزشي حاني در تهران

گروه توليدي ورزشي حاني با بيش از ۳۰ سال سابقه تخصصي در توليد پوشاك در خدمت مشتريان عزيز ميباشد.

گروه توليدي حاني در تهران

نام توليدي گروه توليدي ورزشي حاني
نوع فروش عمده
ساعت كاري ۹ صبح تا ۹ شب
توليدات اين برند توليد انواع پوشاك ورزشي

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]

در اين وبلاگ توليدي هاي ورزشي معتبر سراسر ايران معرفي ميشود.توليدات شامل پوشاك ورزشي و لوازم ورزشي و خدمات ورزشي است.اگر به دنبال خريد عمده محصولات ورزشي براي مغازه يا ...داريد، اين وبلاگ را دنبال نماييد.اسپرت مال اولين و بزرگترين مجله ورزشي ايران است.